Här igen...

Jag har varit lite dålig på att uppdatera bloggen men har inte haft den orken riktigt. Skolan tar en hel del av den energin. Fast jag ska försöka uppdatera den lite mer nu...
Som vanligt är det föreläsning idag och sen hem till ensamheten i lägenheten. Det sista är verkligen något jag inte trivs med. Visst har jag vänner men det är inte precis några man umgås med på fritiden.
Nästa helg hade jag velat åka till O-hamn och fira Jesse men nu går det inte. Har varken pengarna eller tillfälle.
Men jag ska åka hem den 20:e. Då blir det att fira Tim och sedan skulle jag tydligen på bal (igen) den helgen. Och tror det även var då som en kusin till mig hade sin konfirmation. Det blir mycket på en helg.
Ska även se om jag kan komma ut på en annan resa också som inte är lika lång.
Ha det gott till nästa gång
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0