Som vanligt..

Sitter här och väntar på bussen som går om tio min. Måste in till skolan och jobba klart med uppgifter. Annars går det inte bra... En sak som kommer att hända till slutet av våren verkar sluka pengar och jag får verkligen snåla nu för att hålla mitt löfte.. Sen är det info inför kfö:n v.12. Det kommer bli riktigt kul men den gör även att jag missar en tenta :( Sånt som händer. Har nu även fått kontakt med en trevlig person som man kanske eventuellt kan åka ut och dansa med någon gång. Vore jättekul att få komma ut. Sitter annars själv hemma större delen av tiden.. Får se vad som händer

Kommentarer
Postat av: Annie

Hej Kifa!

Har till slut upptäckt att du börjat uppdatera din blogg igen,kul :) Men ibland skriver du lite alltför kryptiskt, hur màr du egentligen? Trivs du med livet? Vi hörs :) Kram Annie

2010-03-08 @ 21:04:58
URL: http://anniesterckx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0