idag...hmm

Idag var inte riktigt min dag men ändå en del...
Det hela började med att det var tänkt att jag skulle ta en härlig sovmorgon för att det var studiedag. Det misslyckades totalt. Min syster kom nämligen och väckte mig vid halv sju och ville låna pengar....snacka om att man var glad.
Det gick då sen inte att somna om så man satte sig en stund vid dumburken men gjorde inget vettigt i alla fall. Därefter hoppade man in i duschen för att sedan laga mat åt min lillebror. Sen kom det bästa med dagen...man åkte in till stan för att ta en fika med en vän. Det var en riktig höjdare. Vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord i drygt  2 & 1/2 timme. Även om jag fick betala notan så ser jag inget negativt med det. Hoppas nästan lite att det händer igen..
Efter fikat var det att dra hem, packa väska och åka till jobbet. Jobbade fyra timmar och sen åkte man hem igen. Var vrålhungrig så blev lite mat men vet inte vad man åt. Något konstigt var det.
Nu sitter man här vid datorn igen och har inget att göra.
Imorgon har man bara en utvärdering på fem minuter i skolan och sen ska man motaga ett stipendium på något forum. Snacka om utdragen dag imorgon. Får se hur det blir.
Nu ska jag se på en film innan jag tränar lite för att sedan släcka ner allt och sova.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0