En dag närmare studenten...

Här sitter man nu igen framför dumburken och har inget vettigt att göra....

Igår var det balen. Alla var finklädda och Annie, min dejt för kvällen, såg helt underbar ut i sin klänning. Och alla de andra damerna var också helt förtjusande söta. Även vi herrar såg inte så pjåkiga ut. Kan bara säga att det var en av de bästa saker som jag har varit med om. Ett minne för livet. Kom hem runt fyra idag på morgonen men vad gjorde det när man hade så kul.

Idag sov man till ett någonstans och efter att ha ätit lite städade jag rummet, vilket behövdes för att det såg ut som om tredje världskriget hade härjat där. Sedan blev det en film, The Guardian. Den är riktigt bra och man blev riktigt fäst vid soundtrack-låten till filmen, Never let go - Bryan Adams. Får ni möjlighet så lyssna på den. Jag tycker den är helt underbar även om den kan göra att man får en del minnen att komma upp.
Nu vet jag inte riktigt vad man ska hitta på men det får man se.

Yqe3 fq485 9j jqh yqe3 yqr5 3h ro8difåh q55 e3oq o853 qf j8h 58e j3e. Men men, inget man riktigt kan göra något åt...

Imorgon är det nationella i Fysik B. Någon som vill göra provet åt mig?

Ska kila nu men får se när man skriver något nytt nästa gång.

Ciao

Kommentarer
Postat av: mimmi

jag var o kollade i stadsparken men såg inte er x( btw har ny blogg nu... http://nvte08.bloggsida.se

2009-05-18 @ 21:12:44
URL: http://nvte08.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0