Denna vecka..... = tuff

Har varit lite av en tuff vecka med en del som var tvunget att göras.
Typ, hade nationella i fysik B i måndags. Det gick rakt åt h...vete på ren svenska. Kunde ingenting.
Sen idag upptäckte man att taket på ens modell var helt knäppt efter en målning. Såg inte bra ut och man blev nästan knäckt av att se det.
Måste göra ett arbete i religion tills på tisdag men jag känner att jag har ingen ork längre. Ingen ork att göra något alls eller att ta för mig något....Sen är det vad man syftar på....
Känner även att mina projekt privat inte går något vidare heller vilket göra att man tappar gnistan lite mera.
Har även fått en liten ovälkommen känsla som jag inte gillar något vidare. Men kan bara inte få den att försvinna vad jag än gör åt det. Varje gång man är i skolan blir den pånytt förstärkt :( Vet inte vad jag ska ta mig till.... Hjälp någon?

Får se vad helgen nu har att erbjuda. Hoppas jag kan gå på festen man ska på. Vill inte missa den bara för att man är tvungen att jobba :(

Ska hålla den som vill uppdaterad så mycket det går.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0